Известие

Collapse
No announcement yet.

Няколко въпроса.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Няколко въпроса.

    Та колеги алфата не ме оставя на мира , но какво да се прави крастата трябва да се чеше. Та имам малко проблемче със скоростите. Първо на задна ако тръгна малко по рязко и сама излиза и то със доста заплашително ТРЯС. Второ скоростите ми хрупат и трудно влизат , а особеното е, че при 3-та от време на време се чува едно изстъргване. Един приятел каза че и съединителя ми бил пропаднал ниско , но това вече не знам как да го разбирам (май маистора си остави подписа) Другият ми въпрос е малко по маловажен. Та чудя се има ли начин да сложа твърда кора на багажника , за да сложа 2 колонки на нея , а не ми се иска да правя от българските кори ( от врата на гардероб ) И като за финал тавана ми е разлепен и ми е чудно кое ще е по изгодно , да го закарам да се претапицира или да взема 2-ра ръка и да го сменя . Интересува ме , кое ще е с по малко главоболия и средства от моя страна ,защото това ми е 4-та по ред заплата, която инвестирам в колата (даже има и рима ). Mай за сега е това

  • #2
    Има вариант съединителя да ти е заминал или скоростите да не са в ред, но така дистанционно... И малко е трудно да се ориентирам за каква кора говориш, защото не знам колата?? Ако е 145(поне тя е с мека кора), тогава ще ти снимам как направих на моята кората (излезна ми 4лева плоскостта-изрезки от Баумакс, 12 лв мокета и 2 лв лепило Ц200). За тавана не знам.
    Arena Coast Customs

    Comment


    • #3
      колега, аз си направих мн добра кора но ми костваше около 90лв маретиали, ще я снимам по късно и ще я кача,иначе и на мен ми се отлепи тавана и поразпитах в Русе колко ще ми струва претапицирване и се оказа че е около 100лв, незнам колко ще струва 2-ра ръка таван, но имай в предвид че може и той да ти се отлепи след месец . за скоростите то те са си болка, и мойта задната трудно влиза, 2-ра почти винаги прихърква, с това мога да ти помогна.

      Comment


      • #4
        За скоростите моя горещ съвет е да я откараш на маистор, който разбира от Алфи а не при някои, който си мисли, че щом е на четри гуми значи може да я оправи. За тавана определено е по-добрия вариант да ти го направи тапицер, но определено е далече по скъпия. Таван втора ръка определено е най-евтиният вариант.
        Alfa Romeo 145 1.6 BOXER
        sigpic
        http://vbox7.com/play:884c5234
        http://www.youtube.com/watch?v=utCgI...layer_embedded

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Pastora Покажи съобщение
          Има вариант съединителя да ти е заминал или скоростите да не са в ред, но така дистанционно... И малко е трудно да се ориентирам за каква кора говориш, защото не знам колата?? Ако е 145(поне тя е с мека кора), тогава ще ти снимам как направих на моята кората (излезна ми 4лева плоскостта-изрезки от Баумакс, 12 лв мокета и 2 лв лепило Ц200). За тавана не знам.
          Колата е 145 1.3 боксер. Съединителя е на 3000к км. Остава и да е заминал. Ама аз съм си виновен, като взех колата свеки казва тук тоя взима евтино , тук е много добър и аз не знаех какво да правя. А аз си имам един майстор при който си ходя и знам че разбира , ама защо не птидох при него. Нищо сега като ме остави колата ще му я закарам

          Comment


          • #6
            Може и само с помпа да минеш, щом е пропаднал педала. Като за начало си виж нивото на спирачната течност и огледай за течове.

            За тавана - по-евтиния вариант е втора употреба. Търси си от вътрешния фейслифт, те не се разлепят
            166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
            ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
              Може и само с помпа да минеш, щом е пропаднал педала. Като за начало си виж нивото на спирачната течност и огледай за течове.

              За тавана - по-евтиния вариант е втора употреба. Търси си от вътрешния фейслифт, те не се разлепят
              Колега помпата съм я сменял , а откакто взех колаат от сервиз ми отделя ниско долу (а и на миналата отделяше така ) като я пооправя отвън ще дойда на някоя среща да я погледнете пък може и така грозничка да я докарам

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от hunter1989 Покажи съобщение
                Колега помпата съм я сменял , а откакто взех колата от сервиз ми отделя ниско долу (а и на миналата отделяше така ) като я пооправя отвън ще дойда на някоя среща да я погледнете пък може и така грозничка да я докарам
                Може и да не е обезвъздушена като хората - тогава отделя много ниско и не отцепва докрай съединителя. Много некадърен майстор трябва да е та да ти преебе съединителя още със слагането. Почни първо от по-елементарното вместо да се хвърляш направо на съединител
                166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                  Може и да не е обезвъздушена като хората - тогава отделя много ниско и не отцепва докрай съединителя. Много некадърен майстор трябва да е та да ти преебе съединителя още със слагането. Почни първо от по-елементарното вместо да се хвърляш направо на съединител
                  Ще проверя дали не е това проблема , че не ми се свалят пак скорости ...

                  Comment


                  • #10
                    Пак майстори са намесени...Манолчо не си ли научи урока Действай преди да си преебал хубавия оригинален съединител И вземи я остави тая кола за 2 месеца да почине малко и след това почвай ремонтите...Нека се научи, че не може и не трябва постоянно да и обръщаш внимание :P:P
                    Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                    exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                    ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                    ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                    by RUBIG service

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от VFTI Покажи съобщение
                      Пак майстори са намесени...Манолчо не си ли научи урока Действай преди да си преебал хубавия оригинален съединител И вземи я остави тая кола за 2 месеца да почине малко и след това почвай ремонтите...Нека се научи, че не може и не трябва постоянно да и обръщаш внимание :P:P
                      Стига е почивала почти 2 дни не съм я карал ( няма бенз) ама сега след 10 да му мисли ще и скъсам гуменетките. Тогава и майстор ще види (можеби :d) Аз се съмнявам данеби да ми е сложил някой друг съединител, че не съм му гледал в ръцете. Ама то Венци е говорил с него и не мисля че е минал. Нищо сега отива при майстор който не се занимава само с VW BMW и OPEL

                      Comment

                      Working...
                      X